Vlinders

De vlinders

Aletta Dekker

In deze groep zitten de leerlingen van de groepen 6,7 en 8. De woordenschatontwikkeling, rekentaal en het leren lezen krijgt ook hier erg veel aandacht. Om  goed te kunnen rekenen heb je veel woordenschat nodig. Sport, spel en creatieve vakken krijgen ook aandacht en als voorbereiding op de reguliere basisschool de zaakvakken. Evenals in de andere groepen krijgt ook de sociaal emotionele ontwikkeling veel aandacht. Ze hebben allemaal een verschillend rugzakje met daarin  achtergronden wat betreft de eigen cultuur en ervaringen voor ze in Nederland kwamen.