Groep 5 en 6

Dit is groep 5 en 6 van de Oosterschool. In onze groep zitten 14 kinderen, waarvan 8 kinderen in groep 5 en 6 kinderen in groep 6. Op maandag t/m vrijdagochtend hebben we les van juf Annemiek en op vrijdagmiddag van juf Lianne.

We beginnen de week altijd met een praatje over het weekend. In onze klas werken we hard aan alle bekende vakken, zoals rekenen, taal, spelling en lezen. Maar natuurlijk ook geschiedenis, natuur, aardrijkskunde, verkeer, Engels en handvaardigheid. Om de week krijgen we muziekles van een vakdocent.

Twee keer per week gaan we met de bus naar de Meet om te gymnastieken. Op maandag en donderdag gaan we gezamenlijk met groep 3/4 en groep 7/8 heen.

In de klas werken we regelmatig met coöperatieve werkvormen, zoals Wandel en wissel uit, Mix en ruil en Tweetal coach. Op deze manier blijven we allemaal actief betrokken bij de les.

Dit schooljaar gaan we ook weer naar het theater en aan het eind van het schooljaar gaan we op schoolreis.

We gaan er samen een gezellig en leerzaam schooljaar van maken.

Groep 5 test

Gepubliceerd door: OBS Oosterschool