Groep 7 en 8

Wij zijn de groepen 7 en 8. In onze groep zitten 16 kinderen, 8 in groep 7 en 8 in groep 8. We hebben twee leerkrachten; juf Jessica en meester Geert Jan. Juf Jessica is aanwezig op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Meester Geert Jan is aanwezig op dinsdag.

Wat we heel belangrijk vinden in de klas is dat we een fijne sfeer hebben zodat we het prettig vinden om naar school te gaan. Natuurlijk moet er veel gedaan worden om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op het voortgezet onderwijs, maar het is net zo belangrijk om met plezier in de klas te zitten en daar werken we ook hard aan.

Verder zijn er ook veel activiteiten buiten de klas zoals; Wandelen voor water en kinderpostzegels. Ook doen we een eindmusical en gaan we op schoolkamp. Wil je meer weten, vraag ons gerust, we vertellen het je graag.

Groep 7 test

Gepubliceerd door: OBS Oosterschool